2014 DGS Doğru Tercih Video 1

Konusu 'DGS 2014' forumundadır ve Utku tarafından 26 Temmuz 2014 başlatılmıştır.

  1. Utku
    Offline

    Utku Prof

    Mesajlar:
    2.144
    2014 DGS Doğru Tercih

    [​IMG]

    Uyarı:
    Arkadaşlar lütfen şu kadar netle şuraya girebilirsiniz gibi sorular sormayalım, videoda seyredeceğiniz gibi buna sağlıklı cevap verebilmek için uzun uğraşlar vermek gerekir, takdir edersiniz ki herkese yetişebilmek mümkün değil, videoyu seyredince kendiniz zaten bunu kolayca yapabileceksiniz.

    Uzun uzun yazıyla anlatmak yerine video ile DGS tercihte en dikkat edilmesi gereken temel bilgileri ve bu temel bilgilerin nasıl kullanılacağını anlatmaya çalıştık.

    Video:


    Programda bahsedilen sayfaların linkleri:

    ÖSYM DGS Tercihlerini Nasıl Değerlendirir ve Üniversitelere Yerleştirir? :

    http://www.dikeygecis.org/osym-dgs-tercihlerini-nasil-degerlendirir-ve-universitelere-yerlestirir/

    2014 DGS Taban Puanları Kontenjanları ve Sıralamaları:

    http://www.dikeygecis.org/dgs-taban...taban-puanlari-kontenjanlari-ve-siralamalari/

    2013-2014 DGS Taban Puanları Kontenjanları ve Sıralamaları:

    http://www.dikeygecis.org/dgs-taban-puanlari-kontenjanlari-ve-siralamalari/

    Tercih Edeceğiniz Lisans bölümleri:
    http://www.dikeygecis.org/forum/forums/tercih-edece%C4%9Finiz-lisans-b%C3%B6l%C3%BCmleri.194/

    Uyarı: Eşit Ağırlık bölümleri adalet bölümüne aşırı talep yüzünden bu genel doğrulara pek uymaz, eşit ağırlık bölümleri için ayrıca bir video çekilecek doğru tercih için.
     
    Son düzenleme: 26 Temmuz 2014
    AlperSağut, themayda, clanr ve diğer 6 kişi bunu beğendi.
  2. ozanersin
    Offline

    ozanersin Kayıtlı Üye

    Mesajlar:
    64
    çok güzel bilgiler vermişsiniz hocam eyvallah. EA için ayrı videoyu bekliyoruz merakla
     
    turkuazk ve mhmett bunu beğendi.
  3. ahmetbrs
    Offline

    ahmetbrs Kayıtlı Üye

    Mesajlar:
    12
    emeğinize sağlık
     
  4. NewDivx
    Offline

    NewDivx Kayıtlı Üye

    Mesajlar:
    224
    emeğinize sağlık.Bilgisayar müh üzerinden anlatmanızda bir ayrı güzel oldu :) + benim sıralamayı da anlatmışsınız hocam direk bana özel video sandım :)
     
    Son düzenleme: 26 Temmuz 2014
  5. Unknown34
    Offline

    Unknown34 Kayıtlı Üye

    Mesajlar:
    66
    Eşit Ağırlık için olan videoyu bekliyoruz teşekkür ederiz şimdiden
     
  6. yusumi
    Offline

    yusumi Kayıtlı Üye

    Mesajlar:
    59
    Elinize sağlık EA bekliyoruz
     
  7. happykaya
    Offline

    happykaya Kayıtlı Üye

    Mesajlar:
    36
    Elinize sağlık hocam EA yı merekla bekliyoruz. Adalet mezunlarından dolayı diğer bölümler olarak tercih döneminde sağlıklı tahminlerde bulunamıyoruz
     
  8. Last1905
    Offline

    Last1905 Kayıtlı Üye

    Mesajlar:
    22
    elinize sağlık..
     
  9. Orthotist
    Offline

    Orthotist Kayıtlı Üye

    Mesajlar:
    47
    Teşekkürler
     
  10. inceers
    Offline

    inceers Kayıtlı Üye

    Mesajlar:
    3
    yeminle abi hislerimize tercüman oldun yeminle sağol abi
     
  11. tekstil14
    Offline

    tekstil14 Kayıtlı Üye

    Mesajlar:
    47
    utku hocam http://www.dikeygecis.org/tekstil-m...taban-puanlari-kontenjanlari-ve-siralamalari/
    bu bölümde tablo görünmüyor
     
  12. Utku
    Offline

    Utku Prof

    Mesajlar:
    2.144
  13. tekstil14
    Offline

    tekstil14 Kayıtlı Üye

    Mesajlar:
    47
    teşşekkürler :)
     
  14. kinyas0
    Offline

    kinyas0 Kayıtlı Üye

    Mesajlar:
    14
    Tesekkurler
     
  15. SmhTmrr
    Offline

    SmhTmrr Kayıtlı Üye

    Mesajlar:
    16
    güzel olmuş
     
  16. zazaza23
    Offline

    zazaza23 Kayıtlı Üye

    Mesajlar:
    13
    tşekkürler :)
     
  17. erkan_hsn
    Offline

    erkan_hsn Kayıtlı Üye

    Mesajlar:
    33
    gecen yılkı durumlara gore tercıh olayı olmuyo arkadaslar daha cok sans ısı bence..
     
  18. özgür00
    Offline

    özgür00 Kayıtlı Üye

    Mesajlar:
    5
    Ya arkadaslar allah ıcın bırınız bı bılgı verırmısınız benım gıtmek ıstedıgım bolum taban ve tavan puan tutuyor lakın sıralama tutmuyor bıraz gerıye dusuyom sızce yerlesme olasılıgı varmı
     
  19. ironshire
    Offline

    ironshire Kayıtlı Üye

    Mesajlar:
    128
    Arkadaşlar tercihler 5 ağustos ta mı başlayacak..
     
  20. Velibaran1
    Offline

    Velibaran1 Kayıtlı Üye

    Mesajlar:
    109
    Ozgur00 tabiki yerlesme sansiniz var.

    Tercihler bayramdan hemen sonrada baslayabilir bir hafta sonrada 2 hafta sonrada o yuzden belli olmaz :)
     
  21. fauntine
    Offline

    fauntine Kayıtlı Üye

    Mesajlar:
    13
    teşekkürler
     
  22. cannylmzz
    Offline

    cannylmzz Kayıtlı Üye

    Mesajlar:
    11
    sağolasınn.
     
  23. metin_79
    Offline

    metin_79 Kayıtlı Üye

    Mesajlar:
    37
    elinize sağlık
     
  24. emrekarden
    Offline

    emrekarden Kayıtlı Üye

    Mesajlar:
    63
    tercihler 4 ağustos pazartesi başlıyor diye duydum doğru mu?
     
  25. hmz+
    Offline

    hmz+ Kayıtlı Üye

    Mesajlar:
    65
    evt öyle
     

Sayfayı Paylaş